.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه مشترک دولت و مجلس در مجلس

معاون رئیس جمهور در امور مجلس از آغاز جلسات مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: محور کاری این جلسات، اقتصادی و بررسی چگونگی حمایت از تولید است.
 
به گزارش شمال نیوز لطف‌الله فروزنده در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: چهارشنبه این هفته مجدداً تیم اقتصادی دولت و رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس به ریاست آقای ابوترابی‌فرد در مجلس تشکیل جلسه خواهند داد.وی محور اصلی بحث‌های دولت و مجلس را در این برهه، چگونگی حمایت از بخش تولید و راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور برشمرد و گفت: این جلسات که از چهارشنبه هفته پیش آغاز شده است ادامه خواهد داشت.معاون رئیس جمهور در امور مجلس افزود: در این جلسات، طرح‌های اقتصادی دولت و مجلس برای خروج از مشکلات کنونی اقتصادی کشور بررسی و در نهایت درباره آنها تصمیم گیری خواهد شد.فروزنده خاطر نشان کرد: این طرح‌های اقتصادی، ماحصل کار کمیته‌ای است که طبق مصوبات جلسات مشترک قبلی دولت و مجلس تشکیل شده است و وظیفه دارد طرح‌هایی اقتصادی برای چگونگی عبور از مشکلات مختلف اقتصادی کشور تهیه و برای بررسی و اتخاذ تصمیم به جلسات مشترک دولت و مجلس ارسال کند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 اسفند 1391
آقای فرونده چرا نیروهای شرکتی دانشگاه پیام نور قراردادی نمی شوند؟ مگه شما خودتان عضو هیأت امنای دانشگاه پیام نور نیستید؟؟؟ چرا فقط وعده میدهید!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.